Recenze (860)
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Stejne jako v prvni serii, tak i zde si to cele pro sebe ukradli Cavill a Allan. Kdyby tihle dva nehrali Geralta a Ciri, tak na tu multikulti sracku s neomarxisticky vyvazenym podilem negru - ano, jsou tady i nigga efove (sic!) - ani dale nekoukam. Henry a Freya jsou ale skveli, takze to dam az do konce.
Zhoubné zlo (2021)
No kurna, tohle me hodne prekvapilo. Ze zacatku to vypada na dalsi nudnou ducharinu, se vsemi klise, ktera k tomu patri. Temer dvouhodinova stopaz ve mne navic vyvolavala pocit, ze to asi nedam a vypnu to. Nekde ve skrytu duse jsem si ale zaroven rikal, ze kdyz jeste zbyva tolik casu, tak se to mozna rozjede do neceho zajimaveho. A mel jsem pravdu, pribeh pomalu graduje a krucek po krucku divaka navadi na spravnou cestu k pochopeni o co vlastne jde. Finalnich tricet minut je pak jizda jako hrom, obzvlast bojovy sceny ve vezeni a na policejni stanici, to byl takovej horror John Wick. :)
Anything for Jackson (2020)
Na to, že se jedná zjevně o spíše komorní nízkorozpočtový počin, tak jsem byl spokojen, atmosféra je skvělá a nuda při sledování určitě nehrozila. Jen ten konec jsem moc nepochopil... Příjemné překvapení
Den Páně (2020)
Wow, tak tohle bylo hodně jiný. Ve všech ohledech. Za mě povedenej low budget kousek.
Fried Barry (2020)
Gary Green nehraje mimozemštana. Mimozemštan hraje Garyho Greena.
Holka od koní (2020)
4.5 hvězdy. Jedná se o mindfuck par excellence. Opravdu jsem si to užíval. Tři věci: Alison Brie podává životní výkon, Alison Brie je vzhledově mixem Overly Attached GIrlfriend a jedné mé bývalky, Alison Brie je opravdu krásná a sladká ženská. K tomuto dílku se budu určitě vracet.
Host (2020)
Partička znuděnejch, nesympatickejch hysterickejch kravek a jeden obtloustlej páprda vyvolávaj duchy přes Teams video call. Trapná nezáživná hovadina, u který jsem si celou dobu přál, aby je ten duch konečně co nejrychleji zlikvidoval.
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Nepochybně inspirováno The Last of Us. Špičkové praktické efekty. Radulovic je krásnej kus ženský.
Modřiny (2020)
Kouk jsem na to hlavně kvůli Valentině Ševčenko. Fight scény byly super, ale jinak je to celkem nuda. Pokud nejste vyloženě fanda ženského MMA, tak o nic nepřijdete, pokud tenhle film vynecháte.
Sviňa (2020)
Celou dobu sledování mi z toho bylo na blití. Viděl jsem sice jinačí filmový drsnárny, ale tady mě naprosto sejmulo uvědomění, že takhle to přesně funguje, nejen na Slovensku, ale i v Cesku... Zumpa, žumpa, žumpa, a nejhorší lidský povl - to nám všem vždy v této "demokratické" frašce vládlo a vládne...