Recenze (363)
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Koukám na to po letech znovu a je to prostě bomba. Nestárnoucí klasika!
Příběh služebnice - Série 2 (2018) (série)
Druhá série je mnohem horší než ta první, třetí mě už fakt neláká. Příliš rozvláčné, ze 13 dílů by se klidně daly udělat tak dva.
Prázdniny v Římě (1953)
Jeden z nejhezčích filmů všech dob.
Někdo to rád horké (1959)
Klasika.
Kontakt (1997)
Film je to poměrně jednoduchý, příběh slabý a krásné modré oči Jodie Foster to všechno nezachrání. Příšerně dlouhé a docela nudné.
Dva papežové (2019)
Moc pěkný film a herecký koncert obou hlavních protagonistů.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Hrozné zklamání, nuda, zoufalý scénář. Těžko v tom vysledovat nějaký příběh. Quentinovi evidentně došly nápady a už jen vaří z vody. Nezachrání to ani hvězdné herecké obsazení.
Černé zrcadlo - Striking Vipers (2019) (epizoda)
Slabé...
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizoda)
Co to má sakra být? Zoufalá nuda od začátku až do konce bez jakékoliv myšlenky.
Ten dvanáctý (2017)
Téma zajímavé, ale tak rozvleklý a nudný film už jsem dlouho neviděl.