Recenze (363)
Bio Ráj (1988)
Děj filmu by mohl odsýpat trochu svižněji. Ale je to velmi pěkné a závěr je dojemný. Hezký film!
Blbec k večeři (1998)
Začátek mě bavil, ale pak už je to nuda, násilné a překombinované. Celkově bída.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Film od mého oblíbeného režiséra s mým oblíbeným hercem v hlavní roli. Přesto velké zklamání. Snaha vytřískat pozornost na atraktivní události fakt nevyšla, je to utahané a nezajímavé Nuda, 30%.
Královská hra (1980) (TV film)
Hodně velká nuda a zklamání. Dvě hvězdy dávám jen za pěkné herecké výkony, ale jinak slabota.
Bullittův případ (1968)
Mám moc rád Steva McQueena, ale nemůžu si pomoci, tenhle film je hodně slabý a rozvleklý.
Fargo (2014) (seriál)
První série je dobrá, ale druhá je slabší a třetí se vyloženě nepovedla, hodně jsem se nudil, autoři už vaří z vody. Celkově spíše zklamání.
Prezident Blaník (2018)
Fakt trapárna, vtipné mi to tedy nepřišlo. Bezduchá směs nadávek a rádobyvtipných skečů...
Planeta Česko (2017)
Za mě tak 60 %. Docela dobře natočené, ale sebestřednou propagaci autor mohl vynechat. Záběry na něho samého jsou rušivé a zbytečně kouskují film. A staré černobílé záběry zoufalé kvality mohl vynechat, a když už, tak to tam mohl dát pro zajímavost jednou. Samotné záběry zvířat jsou fajn. Rozhodně bych ale nevydával zubry, žijící v oboře za plotem, za "divokou" českou přírodu...
Muž na laně (2015)
Hezky natočené, avšak podle očekávání rozvleklé. Tohle je námět na dvacetiminutový dokument, a ne na dvouhodinový film.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Mnohem horší než první díl, 50%.