Recenze (363)
Prcek (2017) (seriál)
Dobrý seriál, akorát třetí série byla slabší, taková utahaná. Navíc když víš celou dobu, jak to skončí...
Jan Žižka (2022)
Spíše zklamání. Děj nemá se skutečnou historií nic společného a je dost nepřehledný. Je to hezky natočené, i po technické stránce a hlavní hrdina je sympaťák, ale scénář kulhá na obě nohy.
Chicagský tribunál (2020)
Slabé a rozvleklé, sorry jako.
Narcos: Mexiko - Série 3 (2021) (série)
Třetí řada se mi líbila více než dvojka.
Učitel - Série 1 (2016) (série)
Nic moc. Děj je poměrně rozvleklý a rozuzlení v posledním díle (viděl jsem jen první sérii, stačilo) není moc pravděpodobné. Lepší dvojka, ke konci jsem se docela nudil.
Důkaz (2005)
Není to nic jiného než povrchní slátanina a ani hvězdné herecké obsazení nemůže z tohohle hloupoučkého scénáře vytlouct alespoň průměrný film. Velké zklamání.
Třicet případů majora Zemana - Třetí housle (1976) (epizoda)
Nejhorší díl, kde se nepovedlo vůbec nic. Stupidní příběh, "crazy komedie" není vůbec vtipná, a k tomu to hrůzná píseň.
Žena za pultem (1977) (seriál)
Viděl jsem to úplně poprvé a docela mě to bavilo. Hana Maciuchová je úplně skvělá :-)!
Drž hubu! (2003)
Taková oddychovka. Nic víc, nic míň.
Říše slunce (1987)
Zoufalý film. Špatný scénář, mizerná režie a mimořádně nesympatický hlavní hrdina, to všechno natočené neuvěřitelně rozvlekle. Proč proboha 2,5 hodiny? Nejhorší film od Spielberga, co jsem viděl, nechápu, že mohl natočit takovou hroznou slátaninu. Nuda od začátku až do konce.