Recenze (89)
Legendy zločinu (2015)
Film za dvě, Hardy za čtyři. Průměr je jasný.
Zvláštní případ (1971) (TV film)
Co mě to připomnělo? Ne, tuhle detektivku jsem v mládí neviděla, ale viděla jsem ( bohužel nedávno) Případ pro lyžaře. Dala jsem jednu hvězdu, to mluví za vše. Musím, uznat, že Zvláštní případ se povedl mnohem víc a i když jsem věděla od začátku, kdo je vrah, tak mě to bavilo. Prostě detektivky se v sedmdesátých letech točili parádní a navrch Lukavský, Kemr, Hlaváčová, Somr... co víc dodat.
Na jezeře (2013) (seriál)
Zbytečně natahované, všechny indicie jsou nabídnuté už v polovině seriálu, takže pak už vás může překvapit jen to, že nikdo v Laketopu si není jistej, kdo je jeho otec.
Fanaticky zamilován (2005)
Za ten vymazlený byteček v barvách Red Sox přidávám hvězdu navíc.
Cesta naděje (2014)
Válečné drama nečekejte. Ale pokud máte rádi/y pohádky šmrnclé arabským folklórem a Russella Crowa, tak budete spokojení. Já tedy byla, přestože s většinou zdejších kritiků musím souhlasit.
Co s láskou (2014)
Připomnělo mi to můj oblíbený Zápisník jedné lásky s Ryanem Goslingem. Celkově se mi líbila mnohem víc příběhová linie mladých, současnost už trochu drhla. Výměna hlavního mužského hrdiny mě vůbec nesedla. Mladý Dawson v podání Luka Braceyho byl přirozený, James Marsden se snažil, ale to charisma prostě chybělo. Ale jinak spokojenost, jsem ráda za každý podobný film.
Sněhurka (2012)
Zajímavé zpracování a tím pádem příjemné překvapení.
Kylie Minogue - Timebomb (2012) (hudební videoklip)
Když popík, tak Madonna nebo Kylie. Obě to umí prodat, ale všechna čest téhle malé Australance, je fakt pěkná a to ženský zásadně skoro nechválím.
Na hraně zítřka (2014)
Moc hezky udělané, ale já prostě na Armagedony a pod. nejsem, takže 3 hvězdy je ode mne vlastně velká pochvala.
Popravčí (2005)
Temný středověk: jak ráda se na filmy z tohohle období dívám, tak nerada bych v něm chtěla žít.