Recenze (3 294)
Zlato Rýna (2022)
Škoda té poslední scény s mořskýma panama. Jinak to ale bylo super.
Hledáme se (2023)
Hodně jednoduché, nicméně člověk u toho aspoň vypne.
Medellín (2023)
Zábavné to je, o tom žádná. Jen škoda toho konce.
Padre Pio (2022)
Otřesné.
Pappa Mia! (2023)
Povedená komedie, u které člověk může vypnout.
Děti Nagana (2023)
Moc povedené!!
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Na můj vkus poměrně dost přeplácané a od půlky nekonečné.
Book Club: The Next Chapter (2023)
Tohle má prostě Sex ve městě vibes, takže je to hrozně příjemná a zábavná podívaná.
Bláznův ráj (2023)
Nechápu, jak tolik top herců může hrát v tak podivném snímku.
BlackBerry (2023)
Taková ta klasika, která ničím nepřekvapí.