Recenze (3 299)
Princezna z cukrárny 3: Hvězdná romance (2021)
Třetí díl opět nezklamal a dodal tu správnou americkou vánoční zábavičku, u které můžete totálně vypnout.
Finch (2021)
Dost zvláštní film. Lépe řečeno introvertní, bizarní a smutný, nicméně se to dalo. Ale je potřeba si k postavám vytvořit aspoň trochu pouto.
Eternals (2021)
Tenhle výtvor aspiruje na něco, co zapříčinilo, že jsem prožila snad nejpromarněnější dvě a půl hodiny mého života.
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Ryan, Sam a Salma opět zazářili. Nyní snad ještě lépe, než kdy dřív. Nicméně Salma to celé pošéfovala a bez ní by to nebylo ono. Skvělá, akční a vtipná podívaná.
Red Notice (2021)
Dwayna, Gal i Ryana zbožňuju, takže pro mě naprosto vynikající a zábavná podívaná. Navíc tam nechybí absolutně nic. Není to sice nic hlubokomyslného a naplňujícího, nicméně to se tady ani neočekává.
Mazel a tajemství lesa (2021)
Adekvátní pro menší děti, které ještě věří na nadpřirozeno.
Policejní film (2021)
Dost netradiční dokument, nicméně zajímavý. Ale mám z něj takové smíšené pocity, což je na nic.
Yaro, kde jsi? (2021)
Paní státní zástupkyně mě velmi velmi potěšila.
Dětská odpovědnost (2019) (TV film)
Obvykle bych to ohodnotila jako průměr. Hlavně kvůli britskému přízvuku, který nesnáším. Nicméně tohle byl celkem dost silný příběh, takže čistý nadprůměr.
Milostná past (2021)
Klasická romanťárna, která se odehrává kdy jindy, než o Vánocích. Zapojení Tinderu samozřejmě v dnešní době nesmí chybět. Nicméně je to moc příjemná, oddychová záležitost.