Recenze (3 297)
Bastardi: Reparát (2023)
Koukatelný byl snad jen první díl. Škoda.
Nepoznané: Roboti zabijáci (2023)
Velká nuda.
Holky na tripu (2023)
Pohodová holčičí komedie.
Sound of Freedom (2023)
Je to super, akorát mi připadá, že už jsem něco podobného někdy viděla.
Linoleum (2022)
Dost divné.
Zlatá cihla (2023)
Klasická francouzská slabota.
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Poměrně dost ohrané téma, ale dalo se to.
Wham! (2023)
Last Christmas je největší hitovka. Zbytek slightly random.
Nesmírnost (2022)
Taková ta šeď všedních dní každé druhé rodiny.
Idol (2023) (seriál)
Mě bavilo všech 5 dílů. Weeknda jsem nikdy nemusela, takže mu ta záporná role v mých očích dost seděla a Lily-Rose se hezky vyloupla.