Recenze (3 300)
Marcel, ulita s botami (2021)
Mně se to teda nelíbilo skoro vůbec a připadalo mi to totálně ujeté a bezvýznamné.
Reality (2023)
Dost mdlé a plné nezáživných dialogů a zbytečných scén.
Still: Příběh Michaela J. Foxe (2023)
Toto předčilo všechna má očekávání!
Rok, kdy jsem začala masturbovat (2022)
Skvělá a zábavná podívaná pro ženy! A na Katiu Winter je velmi příjemná podívaná.
Sarah Silverman: K pomilování (2023) (pořad)
Celkem v pohodě.
Věznice 77 (2022)
Zajímavý pohled do španělských věznic. A Miguel Herrán konečně ukázal, že umí hrát i jinde než v Casa de papel a musím podotknout, že mu to tady šlo.
Pinball: The Man Who Saved the Game (2022)
Parádní podívaná! Jediná věc, která mě iritovala byl knír Mika Faista, nicméně se tam hodil, takže taky v pořádku.
Kathal: Záhada chlebovníku (2023)
Klasická bláznivá Indie.
Světlonoc (2022)
Poměrně dost jiné. Někdy mě tak napadá, jak jsme mohli být se Slováky jeden národ. Připadají mi extrémně odlišní.
Matka roku (2023)
Skvělý chlapský film pro holky. Přičemž význam slova matka dostal úplně novou úroveň.