Recenze (3 313)
Postarejte se o Mayu (2023)
Nemám slov.
Caravaggiův stín (2022)
Krásné.
Služka (2023)
Dost ohrané téma a zpracování také není ničím zajímavé. Škoda.
Život v divočině (2023)
Moc hezké.
Flamin' Hot: Koření úspěchu (2023)
Super podívaná. Eva Longoria překvapila jako paní režisérka.
Buď sama sebou (2023)
Klasická romanťárna, nicméně hlavní hrdinka je hrozně sympatická, takže super.
Psům a Italům vstup zakázán (2023)
Příběh super, ale zpracování dost zvláštní.
Kuciak: Vražda novináře (2022)
Až na tu angličtinu je to hodně kvalitní!
Amy Schumer: Kontakt pro případ nouze (2023) (pořad)
Je znát, že toho má Amy už dost za sebou a tak ten humor není na sílu.
Zlato Rýna (2022)
Škoda té poslední scény s mořskýma panama. Jinak to ale bylo super.