Recenze (3 316)
Caught in a Ham (2019)
Divné a popravdě to není ani vtipné.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
4 hvězdy pro Sophie, jinak by to šlo udělat mnohem lépe, si myslím.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Super detektivka i pro dospěláky.
Noc, kdy moje matka zabila mého otce (2016)
Španělský bizárek.
Poslední turné (2018)
Jestli chcete hodinu a půl sledovat něco, co zůstane s otevřeným koncem, tak do toho. Celé to stojí jen na hereckém výkonu S.J.P. Příběh je krásný, nicméně to není dotáhnuté do konce.
Old Boys (2018)
Trošku fádní a nudné, ale jde to.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Olivia Wilde je asi exšprtka, nicméně to vymyslela skvěle. Super, vtipná podívaná.
Vražda na jachtě (2019)
Jennifer a Adam jsou super dvojka a moji oblíbenci. Takže za mě parádní komedie!
Klec (2019) (TV film)
Kryštof Hádek se tady teda celkem vybarvil, nicméně mi to k němu moc nesedělo. Jak celá postava, tak ty nadávky a podobně. Ovšem Bohdalka se v jejím věku předvedla. Neřekla bych, že bude schopna ještě podávat takové výkony a zahraje to tak dobře. Jinak příběh zajímavý a provedení víceméně realistické.
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
Za mě super snímek. Rasismus bude téma asi pořád a policejní zacházení v USA je taky kapitola sama o sobě. Nicméně skvělý příběh i hlavní hrdinka.