Recenze (3 301)
Pok-sun nesmí přežít (2023)
Velmi kvalitní zabijačka.
5 x jinak (2020)
S ohledem na to, že je to celé o těhulkách a o porodech, tak je to překvapivě povedené a místy i zábavné.
Batman: Zkáza Gothamu (2023)
Depresivní a poměrně nudné.
Srdeční záležitost (2022)
Je to sice dost průměrné, nicméně je tam Elyas, takže není co řešit.
Tohle je konec (2021)
Klasické vztahové šílenství.
Šampióni (2023)
Na můj vkus zbytečně dlouhé, nicméně jinak je to moc milé a nečekaně kvalitní.
Vražda v Paříži (2023)
Jennifer a Adam jsou moji oblíbenci, takže já bych byla spokojená, i kdyby byli v tom nejhorším filmu na světě.
Tetris (2023)
Má to vše, co to mít má. Krása střídá nádheru.
Úžasný Mauric (2022)
Poměrně slabota.
Divorce Bait (2022)
Hlavní aktéři jsou sice hot, nicméně jinak je to docela tuctová kravinka.