Recenze (3 300)
Neduživý gurmán (2022)
Hodně zvláštní počin. Asi k tomu ani nemám slov.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Na můj vkus až moc fantasy a víceméně o ničem, ale budiž. Chápu, že své publikum si to najde.
Mafia Mamma (2023)
Nečekala jsem, že Toni Collette předvede tak super výkon. Vše jsem vsázela na Monicu Bellucci, nicméně mě to velmi příjemně překvapilo.
Vyhnanci (2022)
Christine je hrozně super, ostatně jako celý dokument. Zajímavé informace.
Zavolejte Jane (2022)
Až na pár momentů je to celkem dost velká nuda.
Loupežník Hadrafous (2022)
Dost ujetá pohádka.
Portál (2023)
Další film v londýnském prostředí na motivy Harryho Pottera. Já se jen ptám proč.
Pusu, pusu! (2022)
Miluju tyhle jednoduché polské romantické komedie. Podle mě jsou mnohem vtipnější a mají větší šmrnc, než ty americké.
Hodiny (2023)
Je to sice bizárek, ale dost povedený. Hezky to odráží dnešní dobu a tlak, který je kladen na ženy po 30, které nechtějí nebo nemají děti. Mimo to, Dianna Agron předvedla vynikající výkon.
Ghosted (2023)
Čekala jsem trošku něco jiného, nicméně i tohle byla příjemná podívaná.