Recenze (3 333)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Naprosto boží! Jen to teda bylo předvídatelné, ale to mi vůbec nevadilo. Dokonce překousnu i to, že téměř všem chyběl hradecký dialekt.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Nejsem fanoušek Hunger Games, takže jsem viděla jen jeden z předešlých dílů s Jennifer Lawrence, který mě extrémně nebavil, ale tohle se povedlo.
Nejhvězdnější noc popu (2024)
Moc hezké.
Giannis: Úžasná životní pouť (2024)
Chci chlapa, jako je Giannis.
Freud's Last Session (2023)
Hrozně dialogové, ale v podstatě o ničem.
Zóna zájmu (2023)
Dost zvláštní, ani nevím, jestli se mi to líbilo nebo ne. Každopádně originální to je dost.
Jeden život (2023)
Dojemné. Kéž by měli všichni tak čisté srdce jako Nicky.
Láska přes okno 3: Z očí do očí (2024)
Tuhle sérii mám prostě ráda.
Protivný sprostý holky (2024)
Někdo mi řekněte proč.
Zoubková víla (2022)
Pro děti super.