Recenze (3 361)
Zásah štěstím (2023)
Woodyho tvorbu mám ráda, nicméně tohle se až tak moc nepovedlo. Docela dost velká tuctovka.
Taxikáři (2023)
Čekala jsem komedii, ale tohle byla spíše tragiédie.
Jedna želva za druhou (2024)
Tahleta generace a její psychické problémy. No nicméně to bylo miloučké.
Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023)
Vážně mě to hodně mile překvapilo.
Kaskadér (2024)
Akce super, ale něco mi tam chybělo.
Bez polevy (2024)
Pohodová odpočinková komedie o americkém snídaňovém byznysu. Scény s maskoty byly nicméně dost zbytečné.
Představa o tobě (2024)
Konečně ženská v nejlepších letech, která randí s kolouškem! Víc takových filmů.
Noemova archa (2024)
Pro malé děti v pohodě. Zbytek rodiny to přetrpí.
Antares de la luz: Kult soudného dne (2024)
Top.
Něco jako líbánky (2024)
V Kuvajtu mají docela smysl pro humor.