Recenze (3 298)
Projekt Power (2020)
Efekty, akce a nápad super, nicméně MGK tam mohl mít víc než 10 minut.
Bez bázně (2020)
Originální akční animák.
Planá hrušeň (2018)
Pro někoho asi super, ale za mě se tohle fakt nedalo.
Kalifornský sen (2020)
Příjemná podívaná, nicméně místy až moc americké.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Vtipné více než jsem očekávala.
Tajemná zahrada (2020)
Příjemná podívaná a zahrada krásná.
Výběrčí daní (2020)
Top!
Problémissky (2020)
Dle názvu jsem si myslela, že to bude kravina. Nicméně to je celkem povedené, i když si myslím, že kdyby tam nebyla Keira, tak je to tak o dva levely horší.
Hon za pravdou: Dezinformace a cena falešných zpráv (2020)
Američani jsou vážně stupidní.
Boží pokušení (2019)
Podle mě dost povedené a vtipné.