Recenze (3 297)
Jeden za jednoho (2023)
Hodně povedené! Já se skvěle pobavila.
Neslýchané: Problémové dítě Jake Paul (2023)
Docela tuctová story.
Oppenheimer (2023)
Téma super, herci taky, nicméně je to plné zbytečně zdlouhavých scén o ničem.
Susidka (2022)
Je to sice naprostá klasika, která je předvídatelná až hrůza, nicméně všichni herci jsou sympaťáci, takže spokojenost.
Paint (2023)
Kdyby tam nebyl Owen, tak se na to asi ani nekouknu. Je to dost pofidérní, nicméně je to také dosti osobité.
Strašidelný dům (2023)
Strašidelné je to adekvátně k rodinnému filmu, takže v pořádku. Nic převratného nečekejte.
Malá mořská víla (2023)
Nejdřív jsem se na to dívat nechtěla, jelikož jsem slyšela spoustu špatných, čti rasistických recenzí. Nicméně se mi to líbilo a odstín pleti Ariel bych vážně neřešila.
Kapitán Volkonogov uprchl (2021)
Zbytečně dlouhé a místy poměrně utahané, nicméně má to i světlá místa.
Invalida (2023)
Na Slovensko překvapivě hodně dobrá podívaná!
V ráji (2023)
Na sci-fi vůbec nejsem, ale tohle je super!