Recenze (3 297)
Opičí král (2023)
Moc hezký a akční animák, který není jako přes kopírák každého druhého animáku v dnešní době.
Seneca aneb Jak se rodí zemětřesení (2023)
Hodně pofidérní.
LEGO Disney Princezny: Dobrodružství na zámku (2023) (TV film)
Pro děti super akčňák.
Too Hot To Handle: Latinská Amerika (2021) (pořad)
Asi nejvíc nadržená skupinka ze všech THTH, hehe.
Neslýchané: Síň hanby (2023)
Příběh super, nicméně zpracování trochu pokulhává.
Too Hot to Handle: Brazílie (2021) (pořad)
Brazilské vydání THTH zatím asi nejslabší. Portugalština je fakt otřesná, Brazilci jsou strašně ukecaní, mají asi nejmenší bradavky ever a jsou to strašní uplakánci.
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Jediné, co mě na tom překvapilo bylo to, že kluci neměli nikdy jetlag.
Too Hot to Handle: Německo (2023) (pořad)
THTH v jakékoliv formě je prostě závislost.
Můj románek s manželstvím (2022)
Tohle je tak zvláštní, že vůbec nevím, jestli se mi to líbilo nebo ne.
Nic ve zlým (2023)
Tohle je i na mě až moc pubertální, nicméně to neurazí.