Recenze (50)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Film Batman vs Superman mě nijak zvlášť neuchvátil a proto ho hodnotím tak nízko. Nicméně skvělý herecký výkon předvedl Jesse Eisenberg, který mě přesvědčil o jeho kvalitách od samého začátku filmu až po jeho konec, kdy jeho herecký um gradoval.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Dlouho jsem přemýšlel a zvažoval, jak ohodnotit nové Star Wars. Nakonec jsem se rozhodl pro 5*, ale bylo to na hraně s 4*. Proč jsem se tak rozhodl? Film měl od začátku až do konce svižné tempo, rozhodně jsem se nenudil. Vtipné dialogy mě dost pobavily. :) Celkově se mi film líbil. Proto jsem dal 5* (8/10). Proč jsem nad tím tak dlouho přemýšlel? Protože jsem se před premiérou, jako asi většina fandů, podíval na všech šest předchozích epizod a všechny na sebe krásně navazují, mají v sobě určité kouzlo. Tato sedmá epizoda mi tam ne úplně sedí. Měl jsem z toho takový zvláštní pocit, nevím proč. Jakoby to byl samostatný film a od ostatních Star Wars se tak trochu distancoval. Aspoň takový pocit jsem měl já. Nicméně film jako takový mě dostal a těším se, až se na něj podívám znovu a těším se na další epizody, které budou stát určitě za to. :)
Islám v ČR (2015) (pořad)
Celkem zajímavý pohled na to, jak to vypadá v ČR s islámem. Je to točeno z různých druhů pohledu, jak už od samotných muslimů žijících u nás, tak i s kritiky. Bohužel pořad nic neřeší.
Osmy (2014) (TV film)
"Můžu za to, že hovna tečou i v půl čtvrtý?" :DDD Tak tato věta ve mě vyvolala opravdový výbuch smíchu.
Jurský svět (2015)
Jurassic World v podstatě naplnil moje očekávání toho, že to bude podprůměrný díl, aspoň teda dle mého mínění. Celý film se dá očekávat, co se stane a a co se bude dít dál. Závěrečná bitka dinosaurů byla docela směšná a finální emocionální výlev, to už radši ani komentovat nebudu. Ale abych jenom nekritizoval. Bylo tam pár vtipných scén, pár odkazů na Jurassic Park, což mě potěšilo a kino zážitek celkem ušel. Toť vše. :)
96 hodin: Zúčtování (2014)
Taken je moje oblíbená série a nebýt několika scén, kterýma si to u mě pokazili, dal bych větší hodnocení. Film tak nějak naplnil moje očekávání a škoda, že Olivier Megaton nepřekvapil.
Vzhůru do oblak (2009)
Fajnový animák na odreagování. Příjemně jsem se u něho bavil, ale musel jsem pouze dát 3*. Důvod? Neskutečně mi vadilo, že z malého kluka, který prahne po dobrodružství se najednou stane senior Mr. Fredricksen a to dobrodružství zažije až na stará kolena. Jindy sotva chodící najednou skáče a běhá.
Strážci Galaxie (2014)
Tak tento film mě velice mile překvapil, protože tolik vtipu jsem od Guardians of Galaxy vážně nečekal. Nejlepší výkon podle mě předvedl Bradley Cooper v roli mývala (křečka :D). Vin Diesel měl opravdu originální scénář, který se určitě učil dlouho. Za mě rozhodně kladné hodnocení a milé překvapení.
Peklo s princeznou (2009)
Konečně pěkná novodobá pohádka, která stojí za shlédnutí. Bylo to příjemné a zábavné odreagování. Herecké výkony se mi líbily.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Mrzí mě, že novodobé pohádky už ani zdaleka nejsou tak kvalitní. Lepší už to asi nebude, i když Tajemství staré bambitky bylo docela fajn. Ale není nad staré české pohádky. "Ty špatně navoněná nádhero" :D