Recenze (14)
Barbie (2023)
Boze! To, byla ale sračka.
Sucho (2020)
Solidní detektivka, která někoho vtáhne do děje a jiného ne. Naštěstí patřím k té první skupině a film mne bavil celou dobu. Přidávám hvězdičku, že skoro v celém filmu není nígr. V dnešní době velice vzácné.
Mimořádná událost (2022)
Bože, to byla ale sračka.
Útěk z Pretorie (2020)
Prestoze se jedna o film natoceny o zradcich, tak to nebylo uplne spatny a vcelku napinavy.
Bitva u Midway (2019)
Strasna nuda, cekal jsem asi vic, ale todle me dost mrzi. Vyumelkovane a cloveka tam nic poradne nechytne. Skoda.
Bajkeři (2017)
Zase bubak. Todle ne.
O princezně Amélii (2015) (TV film)
Hnus velebnosti, dát bubáka i do pohádky. Odpad všech odpadů.
Jednotky SS (2018) (TV film)
Bohužel tento počin nelze brát jako řádný dokument,protože je plný snůšky debilních keců pánů ,,dokumentaristů´´. Kéž by si tyto žvásty v případech dokumentárních filmů odpustili, jednalo by se jinak o celkem zajímavé dílo...,,pájap´´ ne, špatný je akorát tvůj komentář.
Poslední skaut (1991)
Žádnej ostych. Navždy 5*
Železná srdce (2014)
Čekal jsem víc. Herci výborný, ale neskutečná slátanina, jak jsou amíci nejlepší a SS jsou blbci, který jenom padaj jak hrušky, prostě tohle bylo moc. Škoda...