Poslední recenze (790)
Tancuj Matyldo (2023)
Podíval jsem se hlavně kvůli Rodenovi, protože ho jako herce mám hodně rád, a v tomto ohledu nezklamalo.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Kvalitní přírůstek k Bratrstvu neohrožených a Pacificu. Zatímco jsem čekal na další díly, pustil jsem si znovu oba předchozí seriály a stále to patří k tomu nejlepšímu, co bylo z druhé světové války takto zpracováno. Band of Brothers je špička, Pacific výborně navázal. Zde je to podle mě už trochu víc seriálové a příběhové, protože ve vzduchu se zase tolik totálně odlišných bojových scén vymyslet nedá, objevují se více zážitky jednotlivých postav "ze země". Ale povedlo se.
Duna: Část druhá (2024)
Opět parádní audiovizuál, tohle stálo zase po čase za návštěvu kina. Ale už nejsem tak nadšený jako z jedničky, je znát, že to není nejlehčí předloha ke zpracování a Harkonenské části mně prostě spíš vadily, spoustu důležitých věcí byl navíc čas leda tak mírně nakousnout a už tak člověka z tříhodinového sezení bolel zadek. Takže první půlka (části dva) paráda, druhá už horší.
Poslední deníček (9)
Next level
Moje lenost chodit do kina a zároveň touha po krásném obraze (a zároveň obsazenost pokoje s televizí dcerkou) vedly k posunu sledování filmů na další level. Pořídil jsem DLP projektor BenQ a plátno. Obraz je výborný a... velký ;-)