Recenze (7)
Planeta nezadaných (2016)
Kdo by to do těch Poláků řekl? :)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Po druhém shlednutí měním hodnocení na 5*. Krásný,pohodový film s užasnou Audrey Hepburn
Firma (1993)
V celku slušný a poutavý drama od začátku do konce. Jediné ,co mi chybělo byl nějaký větší moment překvapení jinak by byli 4* takhle zůstávám na třech
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
A to všechno jen kvuli sušenkám ...
Chirurgové (2005) (seriál)
Začátek výbornej .. bohužel postupem času to upadá. Jsem v páté serii,tak uvidim jestli se to ještě zvedne :)
Lepší už to nebude (1997)
Po druhém shlédnutí musím přidat o jednu hvězdu navíc :)
Let číslo 93 (2006)
běhal mi mráz po zádech .. geniálně natočené