Recenze (106)
Za plotem (2006)
I když nemám rád tuto kategorii, tak kupodivu jsem se výborně bavil. Opravdu výborný film, který je plný zábavy jak pro dospělé, tak pro děti, nádherné animace a výborné hlasové obsazení. Velmi dobrý, příjemný a maximálně vtipný film, který v žádném případě neurazí.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Vynikající komedie, která velmi dobře zobrazuje vztahy mezi Izraelci a Palestinci. Skvěle paroduje nesmyslný fanatismus a terorismus. Vynikající a trefné vtipy, nadprůměrné herecké výkony a suprový přízvuk v angličtině. Dovolím si tvrdit, že tento film je srovnatelný s Boratem, nevím proč zůstává nepochopený.
Ztraceni (2004) (seriál)
Revoluční, velmi propracovaný příběh, který nutí čekat na další a další díl.
Zvrácený (2002)
Tvrdý umělecký film, který chtěl trošku lépe uchytit dějovou linii.
4400 (2004) (seriál)
Něco úplně nového na co se hodně dobře dívá...Překvapilo mě to. Update:Po shlédnutí druhé série zvyšuji o jednu hvězdičku výše. Propracovaný příběh, skvělá hudba a prostě není zde nic, co bych vytknul.
50x a stále poprvé (2004)
Dostal jsem se k tomu teprve v roce 2007, ale tím spíš mi to potvrzuje, že tato komedie je nadprůměrná!