Recenze (421)
Chirurgové (2005) (seriál)
8. díl 15. série a já měním hodnocení z 5 na 6 hvězd. Love it!
Bohemian Rhapsody (2018)
Nakonec se nechávám strhnout davem a dávám 5 hvězd, byť jsem byl nespokojen především se závěrem. Tam to chtělo zahrát víc na city - příznaky AIDS, v pozadí pěkně Show must go on a tam by slza jistě ukápla...no nic...nejlepší film a nejlepší mužský herecký výkon roku 2018 bychom měli...
Láska bez bariér (2018)
Franck Dubosc jako režisér, scénárista a představitel hlavní role...a ve všem magnifique!
Gravitation (2015)
Pokud namotivuje alespoň jednoho človíčka, splnil tento klenot účel...
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Oskar pro Lea za 3...2...1
Terminator Genisys (2015)
Spapal jsem Vám to i s navijákem a byla to mňamka!
Mimoni (2015)
Když je miluješ není co řešit :)
Film o filmu: Terminátor 2 - Den zúčtování (1991) (TV film)
Krátké ale výstižné. https://www.youtube.com/watch?v=dDBNpjOlzas
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
Viděno na Netflixu, všech 5 sérií. No u pátého dílu jsem si říkal: tenhle seriál už ukázal snad úplně všechno, to přece nemůže vydržet...1. a 2. série top, 3. a 4. změna prostředí i herců a šedý průměr, no a 5. série neměla radši vůbec vzniknout. Odchody a návraty krásné Macareny neprospěly nikomu a ničemu. No a dojem, že si vlastně z vězení můžu běhat kam chci jak chci a u toho sejmout pár lidí, je vlastně smutný a vtipný zároveň.
Jedeme na teambuilding (2023)
Jako totální úlet a chvilku mi trvalo než jsem se dokázal přepnout na stejnou vlnu, ale nakonec jsem se skvěle bavil.