Recenze (421)
Nudo e selvaggio (1985)
Sice méně debilní než první díl ale jaksi jsem postrádal nějaké ty kanibaly (pouze jedno vyříznuté srdce). Nebýt těch pár kozenek začal bych pojídat sám sebe...
Oběť zla (2007)
Klasický hixploitation horor byl sice z těch průměrných, ale přesto svůj účel splnil. 6/10
Obhájce pravdy (1989)
James " Lorenzo Lamas " Woods a Robert " ňuňánek " Downey jr.v pravnickém dramatu, které řeší na prvni pohled jasný a uzavřený případ.Kluci se do toho pustěj na plný pecky a když to vypadá, že se to ani po takovém úsilí nepohne, tak....no to už si budete muset zjistit samy.Skvělé herecké výkony a přesná režie, tak to ma být :-)
Obřad (2011)
První část parádní a napínavá, jak se ale začne točit vše kolem Hopkinse je to už slabší. Silné 3 hvězdy
Oculus (2013)
Ajaj, zase jsem se nechal zlákat místním hodnocením a čekal porce krve, lekaček a napětí. Bohužel to napětí o kterém tady všichni mluví jsem tedy vůbec nezachytil. Oceňuji snahu pojmout horor nějakým jiným originálním způsobem, ikdyž prolínání současnosti, minulosti, reality a fikce není nic nového pod sluncem. Stejně tak námět. Zrcadla jsme tu už přece měli a dopadlo to o dost lépe...Hvězda navíc za super hudbu
Odposlech (2006)
Geniální námět pohřben tuctovostí a nespochností využít potenciál, to vždy bolí. 4/10
Ochránce (2012)
Hodne svizna akce s hvezdnym Jasonem. Ac to tu nekteri prirovnavaji k becku ja si myslim ze je spousta ackovejch filmu ktere nesahaji tomuto ani po kotniky. Jen tak dal....7/10
Oni žijí! (1988)
Tohle dílo, se zajímavým námětem, hororem rozhodně nikdy nebylo a ani nebude. Je to hodně průměrný až podprůměrný mix scifi a thrilleru s klasicky naprosto nevyužitým potenciálem.4/10
Ostravak Ostravski (2016)
Ruda z Ostravy by tam asi zapadl lépe :) Být Ostravák ocením to asi víc, takhle slabší průměr ale fajne hudba.
Outpost: Black Sun (2012)
Obstojné pokračování Bunkru smrti jde cestou vetší akce a více střílení což se trochu podepisuje na hororové stránce námětu, který už nemá takový šmrnc.