Poslední recenze (169)
Wolverine (2013)
Joj to bylo zklamání jako hrom ...
Vzpoura v Seattlu (2007)
Osobně si myslím že ty 2 "fuckovací" pronesené J. Carpenter jsou tam pro fanoušky DEXTERa .)
Freddy versus Jason (2003)
Nejvyšší hodnocení - za to že jsme se toho dočkali ...