Recenze (331)
Nic takového (2001)
King Kong potkava Leaving Las Vegas.
Závěť doktora Mabuse (1933)
K tomu aby jste si tenhle maly zanrovy klenot uzili nepotrebujete znat prvni dil. Rudolf Klein-Rogge (znamy take z role podobne vysinuteho vynalezce Rotwanga v Langove Metropolisu) je jako Dr.Mabuse - kombinace Caligariho, Moriartiho a Fantomase - demonicky. Skoda jen ze nema vetsi prostor.
Hellzapoppin' (1941)
Adaptace o tri roky starsiho muzikalu. Mel Brooks, Jim Abrahams a David Zucker Hellzapoppin urcite videli vic nez dvakrat.
Přízraky noci (1945)
Prvni tri pribehy jsou uz na dnesni dobu trochu vycichle, ale nasledujici golfova povidka ala Randall a Hopkirk, pribeh o brichomluvci a jeho loutce, a hlavne velmi stylove zakonceni spojovaciho pribehu mne nuti zmenit hodnoceni z planovanych tri hvezdicek na ctyri.
Burnt Offerings (1976)
Maly sedmdesatkovy polozapomenuty horor, ktery vedle o ctyri roky starsiho Kubrickova Shining, filmu co pracuje s podobnou tematikou, pusobi jako chudsi pribuzny. Coz ale neznamena ze by byl spatny, jen mne to zkratka nuti s Mistrem srovnavat.
THX 1138 (1971)
Nejlepsi film George Lucase z dob nez se zacal autorsky rozmelnovat v pohadkach se svetelnymi meci.
Lea (1996)
Udo Kier v ceskem filmu? To jsou veci.
Kačer Howard (1986)
Propadak na motivy marvelackeho komiksu a posledni rezie Willarda Huycka. Typicka nenarocna osmdesatkova pitominka pro dlouhe nudne odpoledne. Zrejme pokus napodobit mixem scifi, komedie, romantiky a mysticna o dva roky starsi Krotitele duchu, ktery se ale zdaleka tak nepovedl.
Třetí muž (1949)
Vyborna noir detektivka. Skoda jen ze fyziognomie nekterych postav dava hned od zacatku divakovi jasne voditko a nenecha ho trochu vic tapat. Mimochodem, ohromny kontrast vzhledu Orsona Wellse tady a v http://www.csfd.cz/film/9635-dotek-zla-touch-of-evil/ o devet let pozdeji.
Richard III. (1995)
Pro mne ponekud uspechana a sterilni aktualizovana verze Shakespearova dramatu, ktere tanky a exploze k vetsi dramaticnosti prilis nepomahaji.