Poslední recenze (6)
I am Vengeance (2016)
:)
Strážci Galaxie (2014)
Efekty dobré, především ve 3D, vtipné hlášky, ale to je asi tak všechno, děj primitivní.
Machři 2 (2013)
Horší film jsem bohužel dlouho neviděl. První díl byl docela slušný, vtipný, ale dvojka o tom nepřesvědčuje. Po půl hodině jsem se neustále ptal, o co ve filmu vůbec jde. Po další půl hodině se film žádným směrem nerozvinul a nemělo cenu dál sledovat. Opravdu odpad.