Recenze (110)
Art of the Tactical Carbine: Volume 1, The (2008)
pro milovníky armádní taktiky a veškerého military je tenhle dokument (A vlastně všechny od Magpul Dynamics) doslova modlou! Doporučuji shlédnout ve full HD pro lepší zážitek. Dávám z fleku 5 hvězdiček a už se těším na nový díl o sniperech !
Ženy v pokušení (2010)
opravdu nechápu, proč tolik lidí hodnotí tento film jako odpad...Opravdu si nemyslím, že by tento film byl na stejné úrovni jako třeba "Jak ukrást Dagmaru" a jiné...Uvažujte lidi!
Anděl Páně (2005)
Pohádka je to velmi originání, to se musí nechat.. prvních 15 minut jsem se výtečně bavil, ale pak to nějak začalo ztrácet šťávu a bylo to na můj vkus celkem suché...No a konec jsem prospal :/
Tropická bouře (2008)
Mám rád filmy, ve kterých si herci umí dělat srandu sami ze sebe. A tenhle film vlastně o ničem jiném není :)
Občan Havel (2007)
Jsem rád, že tyhle materiály opět spatřily světlo světa!
Kokosy na sněhu (1993)
Vždy když se potřebuji zasmát, tak tenhle film nezklame.. i po tolika letech :)
Doors v Evropě (1991) (koncert)
Nejoblíbenější koncert! hravý, šťavnatý.. prostě Doors jak je máme rádi!
The Doors (1991)
Val Kilmer is lizard king, he can do anything!
Power Rangers: Film (1995)
Ne, tenhle film rozhodně odpad není! Je na tom kvalitně stejně, možná i líp než seriál, který ve své době trhal rekordy ve sledovanosti
Úsvit mrtvých (2004)
U tohodle filmu jsem se stejně jako u Vřískotu spíše smál, než bál. Ale to na kvalitě filmu nic nemění. Doporučuji