Recenze (110)
Star Wars: Klonové války - Ztracená padawanka (2011) (epizoda)
80%
Star Wars Povstalci - Family Reunion and Farewell: Part 2 (2018) (epizoda)
Čekal jsem trochu epičtější závěr. Nejvíce mě asi zklamal osud agenta Kalluse
Star Wars Povstalci - Dvojitý agent Droid (2016) (epizoda)
Další díly s tím debilním AP droidem rovnou přeskakuju. Neskutečně otravná postava
Konec Blanických rytířů v Čechách i na Moravě (2017) (amatérský film)
Kam se hrabou poslední star wars ! Za mě nejlepší film 2017 ;-))
Hledá se Dory (2016)
No nebylo to špatné, ale taky to nebylo nic světoborného. Krásně naanimovaný svět opět nezklamal, ale příběh byl pro malé děti oproti jedničce o dost složitější. Můj syn je schopen koukat na první díl i několikrát za den aniž by hnul brvou...ale u druhého dílu už v půlce bylo vidět, že ho to nebaví a že tomu moc nerozumí. Škoda
Iron Man 3 (2013)
Úžasná podívaná !
Nevinnost (2011)
Velmi povedené dílko a perfektní výkony všech herců
South Park: Peklo na Zemi (1999)
...Prostě South Park... :)
40 let Divadla Járy Cimrmana aneb Ze hry do hry (2007) (divadelní záznam)
Snesitelná nostalgie
Muži v naději (2011)
Tak od tohodle filmu jsem čekal opravdu hodně a výsledek ? výsledek byl dobrý..ale jak známe ze školy...dobrý je za 3!