Poslední recenze (5)
Logan: Wolverine (2017)
Pro mě jednoznačně nejlepší x-menovka že všech. Plná akce a všeho co do takového filmu patří ! Prostě perfektní rozloučení s Jackmanem v roli Wolverina. Určitě doporučuji !
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Pokud si člověk k této fajn rodince najde cestu rozhodně se dobře pobaví. Příjemný oddechový seriál. Rozhodně zábavnější než jsem zprvu očekával...
Hvězdná brána (1994)
Velmi vydařený sci-fi film, s velmi dobrými vizuálními efekty. Jen je škoda že se nepodařilo využít potenciál, který téma hvězdná brána určitě nabízí. Rozhodně více takových filmů. V žánru sci-fi není mnoho takto kvalitních filmů. 85%