Poslední recenze (85)
Společně sami (2024)
Tomu chyběla už jenom baba Obermaierová... tyhle zvěrstva jsou přesně to, co táhne českou tvorbu ke dnu a drží jí tam. Hlavně, že se všichni na premiéře sejdou, poplácají se po zádech a pochválí se jakou hlubokou pedagogicko-sociologickou studii to vlastně natočili. Je to na zvracení.
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Na Sandmana to samozřejmě nemá, ale to ani původní komiks. Přesto jde o dobře odvyprávěný storyline se sympatickými postavami, nějakým tím DC universe cameem, dobrými dialogy i hereckými výkony. Jde o solidní 4*. Pátou přidávám jakožto symbolickou kompenzaci kokotského uživatele SkilletAC.
Problém tří těles (2024) (seriál)
No... jak to jen říct... asi už chápu pohled některých lidí, kteří před premiérou Pána prstenů milovali knižní sérii, až pak viděli Společenstvo a byli zaskočeni. To jest, film byl velice dobře natočen, i způsob vyprávění je dobrý, stejně tak herci.. nicméně je to něco jiného. Tohle není adaptace knihy, jen pouhá inspirace knihou. Já věřím, že se s tím časem srovnám (protože LOTRa miluju knižně i filmově)... ale nyní cítím jen rozpaky. EDIT. měním ze 3 na 1 vzhledem k totálnímu zmrvení postavy Luo Ji