Recenze (99)
Vražda na objednávku (1954)
Jeden z nejlepších scénářů vůbec, výborný Ray Milland, výborná režie( jak jinak) = parádní film ! Jsem zvědav, jestli uvidím od Hitche ještě něco lepšího...100%
Život je krásný (1946)
Klasika. Miluji Jamese Stewarta a tady opravdu exceluje, sice trošku přeslazený závěr, ale jinak krásný příběh jako dělaný pro štědrovečerní rodinné posezení.
Prázdniny v Římě (1953)
Obyčejná romantická komedie, nijak zvlášť na mne nezapůsobila, ovšem Audrey Hepburnová byla báječná.
Hanebný pancharti (2009)
Asi nejlépe zahraný film, co jsem viděl (Oscar pro Waltze naprosto zasloužený) . Snímek je kvalitní ve všech ohledech - je napínavý, vtipný, plný silných i zábavných scén a nechybí v něm tipická Tarantinovská krvežíznivost. Pro mě nejlepší Tarantino vůbec a zároveň i nejlepší film s válečnou tematikou, co jsem kdy viděl.
Rozum a cit (1995)
Spousta postav, dialogů, míst a děje, že to nelze všechno pobrat, navíc je tento historický román určen převážně pro ženy a tudíž to pro mne bylo opravdu velké utrpení, musím ale vyzdvihnout výborné herecké výkony obou pohlaví.
Nesmiřitelní (1992)
Nenadchl, ale ani nezkalamal. Westernové filmy nejsou mým šálkem kávy, nicméně i tak si myslím, že Clint Eastwood umí lepší filmy, třeba Million Dollar Baby mi sedlo mnohem víc ....
Mlčení jehňátek (1991)
Na potřetí už jsem tento film plně docenil, uznávám, že je to precizní film bez chybičky, navíc vyšperkovaný o vynikající herecké výkony. Horor ani thriller to sice není, jak jsem na poprvé čekal, ale jako kriminálka výborná podívaná.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Asi nejlepší kriminálka, co kdy byla natočena. Vynikající Russell Crowe a Kevin Spacey, ostatně jako vždy.....
Vynález zkázy (1958)
Na naše poměry velmi povedený film, vyšperkovaný vynikající animací a vizuálními efekty, takové filmy umí jen Karel Zeman.
Mechanický pomeranč (1971)
Jeden z nejzvláštnějších a nejzajímavějších filmů, co jsem kdy viděl doprovázen fantastickou hudbou a režíí génia Stanleyho Kubricka. Jasných 100% .