Recenze (99)
Old Boy (2003)
Výborný, krutý a hlavně dobře propracovaný film s asijskou příchutí. Je to vlastně něco mezi Tarantinem ( krvavé momenty atd. ) a Fincherem ( záverečná pointa ), což je paráda, protože jejich tvorbu mám velmi rád a to je i důvod, proč si toho snímku vážím společně s filmem Ran zatím nejvíce z celé asijské filmografie.
O myších a lidech (1992)
Dobré drama, ve kterém září skvělý John Malkovich. / 80%
Osvícení (1980)
Mistrovské dílo ! Když film skončil, tak jsem byl naprosto ohromen, jako jsem byl u málo kterého filmu, o parník předčil moje očekávání a pro mě se stal nejlepším hororem historie.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Druhý díl je znovu výborný, ostatně jako celá trilogie, pro mě je ale nejslabší, protože v něm nejsou takové emoce jako v předchozím a v následujícím díle. Musím ale stejně před Jacksonem smeknout - aby režisér bez vzdělání natočil takovouhle trilogii je opravdu obdivuhodné.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Film mého dětství, na který nezapomenu.
Papíry (2012)
Pěkný krátkometrážní snímek, opravdu jsem nečekal, že ještě před Raubířem Ralfem budou něco promítat. Paperman byl navíc lepší než samotný Ralf a o to víc jsem byl z jeho projekce potěšen.
Pat a Mat (1979) (seriál)
Vtipný animovaný seriál založený na nešikovnosti dvou kutilů. V jednoduchosti je krása...
Piano (1993)
Pro mě jeden z nejlepších romantických filmů vůbec, ve kterém je hned několik strhujících scén, při kterých jsem byl doslova v šoku a navíc všechny role jsou zahrány na výbornou.
Ples upírů (1967)
Kultovní snímek. Asi jediný film, při kterém jsem se občas zasmál a zároveň se i bál. Pro mě nezapomenutelný zážitek, u kterého jsem se ani chvíli nenudil.
Postřižiny (1980)
Další z krásných poetických komedií Jiřího Menzela, ten je prostě točit umí ! Zase jsem se bavil a užíval si herecké výkony Magdy Vašáryové a Jaromíra Hanzlíka, kteří byli výborní.