Recenze (327)
V rytmu srdce (2021)
Spoiler: Velmi přesvědčivě zahrané drama o rodině neslyšících rybářů z nichž jejich dcera slyší i mluví a má dar zpěvu. Rodina jí i přes to, že ji potřebuje, nakonec dovolí odejít a studovat na hudební škole.
Umění Vánoc (2022) (TV film)
Herečka byla moc příjemná a sympatická, herec mi tam moc neseděl. Působilo to trochu nepřirozeně a nuceně.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Nebylo to až tak depresivní a nabízí některá řešení. Dozvěděl jsem se řadu zajímavých věcí, i když jsem si myslel, že vím dost o vlivu lidstva na náš jediný domov. Výběr záběrů i povídání pana A. bylo takové, jaké mělo být. Opět skvěle provedený dokument.
Láska v temných vodách (2023)
Nepříliš komediální a romantické. Řešení případu vraždy, asi ne vhodné dětem. Trochu zvláštní, mě se to moc nelíbilo.
Příšerná tchyně (2005)
Dramatická komedie s romantikou. Konflikt snobské matky ženicha a prosté ale sebevědomé nevěsty (J. Lopez). 3-4*
Eurotrip (2004)
To blbnutí adolescentů bylo hodně otravné a nezajímavé, skutečně cílovka jsou zde asi puberťáci.
Majestic (2001)
Dobrý a přátelský Jim Carey v neuspěchaném americkém dramatu v americké městě 20. století, film je o ztrátě paměti a americkém vlastenectví. Byly tam nudné i dojemné chvíle.
Kluk od vedle (2015)
Dobré snad pro chudáky úchyly a pro ženy které zajímá zjistit jaké to je, když se na ně naváže psychopat.
Královské Vánoce (2014) (TV film)
Nepovedl se výběr herce, nehodil se k živé, sympatické a emoce vyzařující herečce + královské prostředí na mě dojem neudělalo, proto celkem **.
Svatba vzhůru nohama (2017) (TV film)
Prvních několik minut jsem usínal, ale pak po přeletu do Acapulca se mi to líbilo a bylo to příjemné až do konce, i přes lehkou kýčovitost.