Recenze (1 470)
Nabít a zabít (2006)
Na můj vkus moc překombinované a zamotané a co hůř - přistihl jsem se, že vlastně ani nemám chuť to rozmotávat a všemu porozumět. Je tu celkem dobrý humor, především v první púlce (konkurz na dvojníka Ch, Chaplina), je tu spousta známých herců, ale výsledek tomu neodpovídá.
16 bloků (2006)
Poslední Donnerův film přináší kriminálku ze staré školy. Willis se mně v roli policisty nasáklého alkoholem docela líbil.
Mercury (1998)
Žádný velký prožitek nečekejte, do Rainmana to má hodně daleko.
Banditi (2001)
Jako oddychovka skvělé, má to vtipné momenty, ale i hluchá místa. K tomu příjemná hudba - hlavně Bonnie Tyler potěšila.
12 opic (1995)
A teď bych ještě potřeboval dovysvětlit, o čem to vlastně bylo...
Sin City - město hříchu (2005)
O komiksovou předlohu jsem ani nezavadil, což je možná ku škodě. Uznávám, že film má punc originality a jistě i své silné momenty (především dialogy), ale jako celek mě nechával chladným a tak nemohu tvrdit, že bych se u něj nějak zvlášť bavil.
Zástupce velitele (2006)
Nejvíc mě štvala ta roztřesená kamera, k tomu špatný střih a když se k tomu přidá nijak originální scénář, máme zaděláno na hodně béčkový film. V rámci Van Dammovy tvorby i toto stačí na slušný průměr.
Reportér v ringu (2007)
Vidím to asi na 70 %. Pokud bych měl něco kritizovat, pak výkon J. Harnetta. Rozhodně mě nepřesvědčil, že je dobrým hercem. Toho charakterního novináře jsem mu prostě nevěřil. To Samuel L. Jackson, to je jiná liga - skvělý a naprosto přesvědčivý.
Univerzální voják (1992)
Jeden z těch lepších Van Dammových filmů, co se Lundgrena týká, možná jeho úplně nejlepší film. Poděkovat mohou pánové Rolandu Emmerichovi, jehož režie dělá z tohoto sci-fi docela koukatelnou a zábavnou záležitost.
Dvojitý zásah (1991)
Dva Van Dammové - to už je na mě fakt moc.