Recenze (1 470)
Povinnost a čest (2012)
Skoro žádný příběh, o hereckých výkonech raději nemluvit. Celé mně to přípomínalo nějakou střílečku na playstationu, kde mně je naprosto ukradený, kolik parťáků zahyne. Prostě takhle to je, film se soustředí na akci, ale nenabízí žádné emoce.
Californication - Série 1 (2007) (série)
Pořád o jednom a tom samém, což mě po určitém čase začalo i nudit. Neříkám, že bych se nezasmál, některé momenty jsou vtipné, ale to nekonečné omílání stejných sexuálních narážek posté slyšet nemusím.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Tentokrát nesdílím názor většiny uživatelů. Mně se tohle pokračování rozhodně zamlouvá víc, než původní série. Tam totiž bylo vše tak jasně nalajnovaný, až to bylo otravný. Vinklář byl neschopný, Chudík moudrý, Frej nezvedený syn, Kopecký vtipný (za každou cenu), Němec snad nejzoufalejší dobyvatel ženského srdce (přes vážnou hudbu) a tak bych mohl pokračovat. Všechny charaktery byly pouze černo - bílé. Ale tak to ve skutečnosti není, jak všichni víme. Pokračování je v tomhle směru mnohem dál, postavy mají lidský rozměr a jsou mnohem reálnější. Takový je můj názor.
Skála (1996)
Skvělá podívaná, to ano, ale trochu mně vadí, že Bay se vyžívá v samých ultra hrdinech, což mě úplně neoslovuje. Mnohem radši mám, když je hrdinou docela obyčejný člověk, ne-li lůzr. A navíc ten patetismus - dlouhé záběry na americkou vlajku..., záchrana celého lidstva apod.
Do naha! (1997)
Určitě to nebylo špatné, ale po pravdě řečeno, čekal jsem to ještě o něco vtipnější.
Území mrazu (2013)
Ničím vyjímečná krimi, snad jen, že byla natočena podle skutečné události. Navíc, ta šlapka se chová jak blbka, jako by šla smrti naproti.
Odsouzeni k boji (2007)
Natočeno polo - dokumentárním stylem, což podtrhuje autentičnost snímku, ale bohužel ubírá na zábavnosti. Amíci tady kupodivu nejsou vykreslení jako jako ti správní hoši, kteří musí zjednat pořádek i za cenu svých životů (jak to bývá v hollywoodské produkci zvykem), ale jako parta přisprostlých chlápků, kteří si myslí, že uniforma jim dává právo zabíjet.
Vendeta (2011)
I když to mělo svoje mouchy (nebo ryby?), docela mě to bavilo. A co víc, nenudil jsem se a to je hlavní. Ten nápad s organizací, která bere zákon do svých rukou, ale není to zadarmo,je navíc originální a ani Cage v tom není špatný.
Millerovi na tripu (2013)
Komediální stránka tady celkem funguje, některým vtipům jsem se od srdce zasmál. Není to úplně nepodobné jiné komedii, kdy se rodinka vedená Clarkem Griswoldem vydá na cestu po Americe (víte, jak to myslím....)
Hon na čarodějnice (2011)
Moc mě to nebavilo, takže jsem uvažoval, že tomu napálím jen jednu hvězdu, ale nakonec mně došlo, že to byla vlastně taková středověká road movie, což je můj oblíbený žánr, tak jsem ještě hvězdičku přidal.