Recenze (1 470)
Kate a Leopold (2001)
I romantické komedie se dají natočit s vkusem, noblesou a humorem. To ale není případ Kate a Leopold. Jackmana mně v určitých momentech bylo až líto, jakého ze sebe dělal pitomce.
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
I přes slušnou výpravu se jedná o nudný film (můj názor), který mě nedokázal vtáhnout do děje, natož pak zabavit. Osobně ho řadím do kategorie těch "zbytečných", které kdyby nevznikly, necítil bych se být o nic ochuzen.
Neznámý (2006)
5 chlápků zavřených v jakési hale, odkud se nemohou dostat. Nevíš o nich vůbec nic, jak se zde ocitli, kdo ke komu patří, ani jaká je jejich minulost. Dokonce to neví ani oni sami, ale prostřednictvím flashbacků se postupně rozkrývá jejich minulost.
Na půl cesty (2005)
I když v závěru je vysvětlena pointa toho všeho, nějak mně to nedávalo smysl a logika si zase jednou vzala volno. Rozjezd nebyl špatný, ale když se děj přesunul do opuštěného motelu, ztratilo to šťávu. Uměle natahované a ne moc zajímavé. A smrťák s vrtačkou tomu taky nepřidal.
Slimák (2006)
Jako horor by si Slimák odnesl sotva jednu hvězdičku, ale je to hlavně humor (místy dost černý), co dělá tenhle film zábavným. Herci jsou v pohodě, triky a masky rovněž.
Inju, bestie ve stínu (2008)
Docela mě to bavilo, ženské intrikánky - to je vděčné téma.
Nadějné vyhlídky (2012)
Nevím, kdo je na vině, zda režisér, scenárista nebo samotný Dickens, ale nijak mě to nezaujalo. Mezi ústřední dvojicí to nijak nejiskřilo, děj se vlekl a vlekl...
Armádní akademie (2007)
Chtít po Němcích humor je něco, co je prostě nad jejich možnosti, nad jejich vnímání, cítění a míru dobrého vkusu.
Hellraiser: Návrat mrtvých (2005)
Jiné díly jsem neviděl a vyhledávat je nehodlám. Bylo to svým způsobem zajímavé (nechybělo napětí), ale jednou stačilo.
Mušketýr (2001)
Takhle to dopadá, když se kameraman chopí režie...