Recenze (1 470)
Druhá míza (2015)
Moc příjemný film, prošpikovaný humorem a skvěle napsanými dialogy (slovní přestřelky mezi Alem a Annette).
Fotograf (2015)
Film nabízí pohled pouze jedné strany - Saudek spolupracoval na scénáři. Kdyby tutéž možnost dostala Sára, vznikl by asi úplně jiný film.
Gangster Ka (2015)
Na naše poměry slušně natočené. Kdybych měl srovnávat gangstery versus policisté, první jmenovaní z toho vychází jako suverénní vítěz. Naopak strážci zákona působí jako parta diletantů a hlupáků. Bylo to tak i ve skutečnosti?
Gangster Ka: Afričan (2015)
Afričan jede na stejné vlně jako jednička - tedy nenudí, má co nabídnout jak v dějové rovině, tak i obsahem, scénářem i atraktivním prostředím. Trochu mě zarazilo, že postava "Vyprávěče" ve dvou třetinách skončí. Kraviec je svým způsobem zábavný, hlavně jeho hlášky mají šťávu. Čermákovi tahle role skutečně sedla.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Nějak mě to nevtáhlo, možná proto, že předchozí díly jsem neviděl. Dost mně vadilo to očividné zaměření na teenagerské publikum, čemuž je podřízeno i celkové vyznění a bohužel i klišovitost některých scén a dialogů.
Iracionální muž (2015)
Od Allena jsem už viděl mnohem horší snímky, takže tohle mě i mile překvapilo a film jsem si docela užil. Po jeho shlédnutí jsem si však položil otázku - budu mít někdy chuť si to zopakovat? Odpověď byla NE. Žádný moment překvapení, minimální porce emocí, humor rovněž téměř nezastoupen a ty dialogy bez šťávy - přes dvě hvězdičky prostě jít nemohu.
Jupiter vychází (2015)
Začátek vypadal slibně - trochu bizarní ruská rodinka, plácání se s hadrem okolo záchodových mís..., pak se to přeneslo do vesmíru a celý děj mě nějak přestal bavit, Tatum mně navíc byl dost nesympatickej, takže jediné co zbylo, byly hezké vizuální scény, které ale tu prázdnotu zakrýt nedokázaly.
Králové hor (2015)
Poněkud "prázdný" scénář vynahrazují úchvatné záběry horských štítů a přírody vůbec. Reno se na plátně moc neohřál a toho drsného horala jsem mu úplně nevěřil.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Zažil jsem už lepší zábavu, i když na odpis to zase nebylo. Scénář toho moc nenabízí, že bych se smíchy válel po koberci, to také ne, spíš jsem byl jen zvědavý, jak se bude děj vyvíjet a to vlastně není tak málo.
Kurýr: Restart (2015)
K úplné spokojenosti tomu chybělo hodně, na druhou stranu Besson vytvořil i větší slátaniny, takže proč ne. Exteriéry jsou hezké, holky také a délka je snesitelná.