Recenze (88)
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Chudák major Maisner (teda promiň, Láďo Potměšile), byl to vážně propadák...
Waterloo po česku (2002)
Opravdu "hnus fialovej", a to i přes to, že mám Jirku Krampola ráda...
Playgirls II (1995)
Jelikož je Páral mým oblíbeným českým autorem, je můj komentář velmi shovívavý... Přečti si předlohu (i ten první díl), pak přehodnotíš... Ale jinak: Štěpánka je dylina!!!
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Když byla moje starší dcera malá, sledovaly jsme tento seriál spolu... Doufám, že i její dcera (moje vnučka) si ho oblíbí... Mám v zásobě spoustu doplňujících informací... V mojí pedagogické práci mi tento seriál dost pomohl, je prostě skvělý!!!
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Skvělý dokument! A jsem ráda, že ho můžu v práci občas využít.
Klub sráčů (2000)
Vydržela jsem přes půlku, ale vážně, byl to děs... Pořád jsem čekala, že se NĚCO stane... Nestalo, jen jsem byla "naprdlá", protože snad dokážu svůj volný čas strávit jinak, než sledovat "stupiďárny"??!!
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Tento film, na který mě upozornil kamarád, jsem viděla natřikrát - poprvé jsem to nezvládla celé a podruhé jsem se ujišťovala v tom, že nejsem takový úchyl, abych to dokoukala do konce - ale nakonec jsem to viděla celé! Jsem tolerantní: nic lidského mi není cizí! (to už řekl někdo přede mnou), takže věřím, že to tak bylo a že tak někdo žije...
Playgirls (1995)
Film nebyl tak dobrý jako Páralova románová předloha; bohužel jeho myšlenky a psychologické prvky se nedaly zfilmovat, to se Olmerovi nezdařilo, a nezdařilo by se to nikom; to chce přečíst si knihu... Herecké výkony také nebyly skvělé, ale nezapomeň, že to byl v našich dějinách snad první povolený lehce pornografický pokus...