Recenze (496)
Black Panther (2018)
Marvelovská divočina tento film silně doporučuji rasistům, potom možná změní názor a řeknou si že černoši nejsou žádná podřadná rasa ale borci co fakt na sobě umí pracovat....
Důvěrný nepřítel (2018)
Když se Slováci snaží natočit hranou verzi jedné epizody Simpsonových (tam kde se počítač který ovládá dům zamiluje do Marge) dopadne to průměrně....
Halloween (2018)
HALLOWEEN CINEMATIC UNIVERSE to má těžké.... Marvelovky mají svoje filmy provázané a navazují na sebe... tady tvůrci selhávají a raději si pro jistotu řekli že všechno kromě filmu 1978 budou ignorovat. Ale vlastně jsem za to rád protože jde o dobrý film. Ale raději se inspirujte Marvelem a rozhodněte se kterou postavu zabít aby jste nezabili někoho kdo se v dalším díle objeví... a taky doufám že už je rozhodnuto jestli má Laurie syna nebo dceru aby se v dalším pokračování neobjevil Josh Hartnett....
Když draka bolí hlava (2018)
Film má na csfd poctivých 18%. Za tohle jsem vyhodil 50 Kč. Chtěl bych peníze zpátky... a jsem zvědavý co udělá Gott v Bubeník a princezna...
Kousek (2018)
FILM MÁ POCTIVÝCH 24%
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Ach jo proč vždycky musí všichni členové týmu přežít.... ti špatní umírají a ti hodní jsou živý.... fakt jsem si přál aby simon Pegg zemřel který měl už na mále
Na špatné straně (2018)
Je to krimi nebo sociální drama ? No řekl bych že obojí.... a taky jsem rád že jsem viděl film o něčem jiném než o superhrdinech
Noční hra (2018)
Sympatická akční komedie kteréprostě nemůžu odolat. Doufám že dvojka je na cestě...
Pacific Rim: Povstání (2018)
Videohry by se měly hrát, ne se na ně dívat.
Peppermint: Anděl pomsty (2018)
který film je horší ? tohle nebo Elektra ??? fakt nevím