Recenze (496)
Plán útěku 2 (2018)
Sylvester potřeboval na nájem asi vydělat tímhle...
Psí ostrov (2018)
Wes Anderson si tady vyhrál jako režisér s úžasnou kamerou, ale scénář nic moc... takový suchý humor.... to že tam hrajou sympatičtí hafani mi ke čtyřce nestačí.... spíš by asi stačilo více vtipných hlášek... ale pro lidi co mají tento suchý humor rádi budou se asi bavit.... mám pocit že pod tím pěkným pozlátkovým luxusním naleštěným povrchem a dobrou kamerou nic není..
The Outsider (2018)
drsný film, krvavý, netlačí moc na pilu a je nekompromisní. I tak mě to ňák nebavili, chtělo by to spíš víc přitlačit na akci a hlavně na story.
Tiché místo (2018)
Ulice Cloverfield 10 se dočkal pokračování ???
Tomb Raider (2018)
Daleko lepší než předešlé filmy s Angelinou Jolie kterým jsem dal jen 3 hvězdičky.
Vadí nevadí (2018)
Mám z toho pocit že sem se díval na devadesátkový teenagerovský horor. Škoda že ten film tak moc zaspal dobu....
Venom (2018)
Špatný horor, ale dobrá komedie... Symbiont Venom se rozhodl že bude konat dobro a zachraňovat svět. Máme tady nový superhrdinský film.... a prosímve dvojce chci Carnage a taky chci aby Venom byl zlejší.... i ten Venom ze Spider-Mana 3 byl větší zloduch.... Toma Hollanda bych dal tomuto Venomovi na hlídání
Zlý časy v El Royale (2018)
Tarantino bez Tarantina...
Blood Drive - The F*cking Cop (2017) (epizoda)
Docela nuda ale kdyby byl Blood Drive místo serialu dvouhodinový film mohla by to být hodně velká zábava !!! A taky mě potěšila písnička od Skillet při závodě !!!
Blood Drive - Welcome to Pixie Swallow (2017) (epizoda)
Ach jo na to jak je tento seoš grindhousovsky šílený je to docela nuda. Jdu si pustit asi radši Planetu Teror od Roberta Rodrigueze