Oblíbené filmy (10)
Warrior (2011)
Avengers (2012)
Bomba, bomba a ještě jednou bomba film. Film nabitý akcí, napětím a vtipnýma hláškama Tonyho Starka který rozesmály celý kino... Předčilo to moje očekávání ve všech směrech ale nadruhou stranu sem byl místy i trochu zklamán... Nejvíc nejlepší je však Hulk. Nikdy nezklame a dokáže pobavit. Jak už to tak bývá, nejlepší je vždycky konec. Epická bitva a epický zakončení filmu. Nezklamalo a bylo tak brutální že sem se zaryl do sedačky a čekal jak to všechno dopadne. Odcházel jsem s pocitem totálního uspokojení všech smyslů, že jsem nebyl schopen ani mluvit.....Rozhodně nejlepší film který jsem za poslední dobu viděl a bezdebat nejlepší film roku 2012...
Demolition Man (1993)
Drive (2011)
Temný rytíř povstal (2012)
Total Recall (1990)
Ocelová pěst (2011)
Hodně ale opravdu hodně skvělej film.....těšil sem se na něj a nezklamal, dokonce hodně překvapil, ikdyž mi bylo už dopředu jasný jak film skončí. Jeden z nejlepších filmů co sem kdy viděl...
Kamarád taky rád (2011)
Nic nás nerozdělí (2012)
Strhující, drsný, smutný, úchvatný, krásný a dojemný příběh jedné rodiny během zásahu Thajska tsunami. Úžasné herecké výkony, skvěle zachycené prostředí a atmosféra s geniálním hudebním doprovodem.
Nespoutaný Django (2012)
Jsem nadšenej, fakt jsem nadšenej. Přesně tohle jsem od Tarantina očekával. Ještě by k tomu mohlo přibýt, že je to i komedie. Hodně sem sem nasmál, obzvlášť u úžasnýho Samuel L. Jacksona, kterej měl sakra dobrý kecy..."Nigger in the Big house? Rly? Nigger in the Big house?"...."Black Hercules, Nergles". Jako Tarantinovýho fanouška mě to uspokojilo dokonale :)