Oblíbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Ztraceni (2004)
Pán času (2005)
Hercule Poirot (1989)
Lovci duchů (2005)
Mentalista (2008)
Wilfred (2011)
celkově vzato je to taková blbůstka, ale já jí miluju! první díly nebyly tolik zábavné, kvůli seznamování se s dějem atd. druhá polovina první série se už ale rozjela a v každém díle se strašně nasměju. nemůžu se dočkat třetí série! Je to opravdu skvělé a Wilfred má skvělé hlášky. A taky myslím, že je vtipné vidět ,,Froda" jako zhuleného pejskaře bez práce. prostě výborný seriál :) Wilfreda jsem si prostě zamilovala!