Recenze (49)
Space Jam (1996)
Vážně dobré spojení oblíbených postaviček Looney Tunes s hraným filmem, jehož hlavní postavou je vysloužilá basketbalová hvězda Michael Jordan. Osobně moc basketbal nemusím a nikdy jsem ho nevyhledával, ale tenhle film umí tak báječně zaujmout a pobavit (samozdřejmě ty mladší diváky), že se brzy stal mým oblíbeným. Konec konců Jordan nehrál špatně a Bugs Bunny a spol. byli také dobří, ale možná jim více sluší 10 minutová metráž, kde se vyskytují jenom oni.
Princ a Večernice (1978)
Patří k mým hodně oblíbeným pohádkám. Menšík, Šafránková a Brzobohatý, který skvěle hraje hlavního záporáka, jsou hlavním důvodem úspěchu téhle pohádky.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Hodně chabý pokus o pokračování tak úspěšného a parádního prvního dílu. Tohle se opravdu nepovedlo!
Micimutr (2011)
Jediné, co je na tomhle odpadě pozitivní je obsazení, ale jinak to bylo utrpení! Nesmyslná dějová linka odehrávající se v současnosti, vše dost zajímavě a divně zpracované, chabý děj, trapné narážky na současné politiky a hrozné 3D efekty. Čeští tvůrci by měli zůstat u natáčení klasických pohádek, které jim jdou hezky od ruky a neměli by se pouštět do něčeho, čemu nerozumí.
Game Page (1998) (pořad)
Jako malý sem zbožňoval Game page, protože to byl pořad který poskytoval docela přesvědčivé informace a údaje ze světa her, ale s odstupem času musím uznat, že už to není to co bývalo.
Happy Tree Friends: Mole in the City (2005)
Tenhle díl HTF se opravdu moc nepovedl. A to Mole je dost dobrej borec!
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Roztomile vypadající tvářičky zvířátek fungují jako dokonalá kamufláž k něčemu, co se neobejde bez krve a vypadnutých očí.Nemůžu si pomoct, ale i když jde o docela brutální masochystický seriál občas na nějaký ten díl rád mrknu a zasměju se u něj.
Prostřeno! (2010) (pořad)
První díly odkazovaly na zajímavě vypadající show, která se měla týkat především vaření, ale s každým dalším dílem se z ní stává stereotipní pořad se stále opakujícími se trapnými komentáři, strašnými lidmi a hroznou hudbou. Navíc se v něm v současné době klade více důraz na řešení hádek a knfliktů než na vaření, které bylo jeho základ.
Sherlock Holmes (2009)
Z filmu mám dost smíšené pocity. Rozhodně jde o docela našlapaný film se zajímavými záběry a povedeným grafickým zpracováním Londýna, ale Sherlocka Holmese mám spíše spojeného s ledově klidným, rozhodným a elegantním mužem třímajícím v ústech fajfku než tak, jak nám ho podali v tomto filmu. Robert Downey se sice snažil, ale celkově ve filmu prakticky ničím nenadchne a zmůže se asi tak na rozdání pár pěstí, střílení do zdi ,zdhráním před výbuchujícími barely a až po tom všem nám na konci objasní to, co se stalo. Nejvíc mě však zklamala hudba a o to víc, že byla vedena pod taktovkou Hanse Zimmera.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Šílený a až absurdně přehrávající Rowan Atkinson v nejlepší Britské klasice!! V seriálech podobného typu nemá konkurenci.