Recenze (37)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Strašný film... A vzhledem k tomu, že skutečnost byla asi mnohem krutější, tak o to víc strašnější. Že se v něm komouši poznali je nad slunce jasné.
Nad námi svítá (1952)
Mě by jenom zajímalo, jaká byla atmosféra na place při natáčení. Jestli byli v té době všichni opravdu tak nadšení, jak na plátně ukazují. Chápu, že pro mladé herce to byla příležitost, a možná tomu i věřili.
Ve službách Dioru (2021)
Multikulti sračka.
Knoflíková válka (1962)
To byl svět ještě v pořádku...
Eliška a Damián - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Já bych dal 0,5 bodu sl.Smetaně, protože se mi líbí její vokály v písničkách od Tata Bojs. A líbí se mi i jako holka... Ale systém hodnocení to neumožňuje. Takže smůla...odpad.
Muž jménem Otto (2022)
Prvoplánové, předvídatelné, poplatné, nudné, nebavilo. Už to nikdy neuvidím.
Quantum of Solace (2008)
Nelíbí se mi úvodní píseň...
Aquaman (2018)
Ultrapíííčovina! Nekoukatelné...
K zemi hleď! (2021)
Třikrát jsem se uchichtl. Takže jsem ten humor asi nepochopil...
Kouř (1990)
Vynikající, zapadlý, a silně nedoceněný film. Sklepáci si docela zablbli. Jan Slovák bezkonkurenční! Šestou hvězdu bych dal za Čtrvrtníčka a Vávru... :)))