Recenze (138)
Kouř (1990)
V průběhu sledování filmu jsem vyluzoval nadšené zvuky a vzdychy...vážně skvělá parodie na tehdejší dobu socialistických výborů, podniků a pracovníků. A Arnoštek je prostě bóží...
Rec 2 (2009)
Už ne tak děsivé a "lekavé" jako předchozí díl, ale objasňování viru má hlavu a patu a na závěr jeden překvapivý zvrat...uvidíme, co bude dál...
REC (2007)
...brrr...chvílema jsem se vážně málem poxxxl strachy...
Hanna (2011)
Neurazí, ale bohužel ani nenadchne. Nevím, co hlavního s tímto filmem tvůrce zamýšlel, jako by si nemohl vybrat, jestli chce natočit akční špionážní thriller, anebo rodinné drama o dospívání dívky po návratu z divočiny...
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Mám za sebou první sérii a divím se, že mi takový skvost do teď unikal. Skvělý situační humor a hlavně Randyho hlášky... A v jednom z mála případů, (teda spolu se Simpsnovi(, kde český dabing je mnohem lepší než originál. Update: postavy seriálu mě vážně tak ovlivnily, že jsem pojmenoval svého kocoura Randy :-).
Ztraceni (2004) (seriál)
První dvě série paráda, hltal jsem každý nový díl...ale proboha proč to museli AŽ tak komplikovat, zamotávat a hlavně natahovat... Prostě mě to někde uprostřed třetí série přestalo bavit a začal jsem sledovat zajímavější seriály.
Králova řeč (2010)
Pokud hodnotím aktuální adepty na získání oskara, tak u mě na celé čáře vítězí toto drama, s mnoha komediálními okamžiky. Sám nedokážu pochopit proč, když jde o něco, co se nás v podstatě netýká, je to něco z historie a vzdálené krajiny..ale prostě jsem byl fakt dojatej, když Král začal číst svůj závěrečný proslov. Klobouk dolů před herectvím hlavních představitelů, hlavně Colina Firtha, Geoffreyho Rushe, ale také ve velké míře Heleny... Doufám, že Oscar za hlavní roli je tímto daný.
Opravdová kuráž (2010)
Za herecké výkony klobouk dolů, určitá místa mají výjimečnou atmosféru...ale jako celek...prostě to jen proběhlo, jako seskupení momentů, ale jako celek nic moc, žádné napětí, žádné vyvrcholení...nic..
Gangsteři (2010)
Začátek i průběh filmu super, zajímavý, napínavý....jen ten závěr tak nějak splývá, a když to skončilo, tak jsem byl překvapenej, že je už konec....
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Neuvěřitelný, co dokázal tenkrát 19tiletý Di Caprio. Ono zahrát postiženého tak, aby to nevypadalo nahraně není jednoduchý..., vyloženě se nabízí srovnání s Petrem Čepkem ve filmu Petrolejové lampy.