Recenze (602)
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
prostě mistrovské ♣
Příchozí (2016)
celkově neskutečně klidné, přemýšlivé a hluboké ♣
A-Team: Poslední mise (2010)
velmi osobité, ale 1. a 4. čtvrtina slabší ♣
Pohádky pro Emu (2016)
docela zajímavé a netradičně pojaté ♣
SEAL TEAM six (2011) (TV film)
zajímavé a poučné, i když lehce zidealizované ♣
Annapolis (2006)
přihlouplé, ale přesto velmi zábavné a svižné ♣
Obecná škola (1991)
oduševnělé, dojemné a celkově prostě super ♣
Povinnost a čest (2012)
americky patriotické a přesto velmi důvěryhodné, místy téměř dechberoucí a s výbornou kamerou ♣
Mariňák 2: Bitevní pole (2014)
zkreslené, zidealizované, ale svižné a hrdé ♣
Assassin’s Creed (2016)
nepřehledné a trochu zmatené a zpočátku rozkouskované, ale přesto velmi dobré a lákající ♣