Recenze (602)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
dynamické a působivé
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
maximálně výchovné a maximálně zvláštní ♣
King Kong (2005)
docela zajímavé, ale mnohdy nedotažené ♣
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
dětská kopie LotR ♣
Madagaskar (2005)
malá žánrová revoluce, super ♣
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
fantasticky zpracované, podvědomě poučné a podmanivě přitažlivé ♣
Ostrov (2005)
dobrý námět, velmi slušně zahrané a i přes občasný nedostatek velmi dobré ♣
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
divné, často nepochopitelné, ale přesto docela dívatelné ♣
Pýcha a předsudek (2005)
výborně obsazené, výborně zahrané, ale zbytečně dlouhé, nudné a hlavně úplně zbytečné ♣
Štěstí (2005)
výborně zahrané - hlavně O.L., jinak velmi zvláštně natočeno, ale nutí přemýšlet ♣