Recenze (602)
Noční hra (2018)
odreagovací, překvapivě zábavné a se skvělou akční kamerou ♣
Pásky z Nagana (2018)
moderně natočený, neskutečně emotivní, vlastenecky hrdý a přesto objektivní, famózní dokument ♣
Ready Player One: Hra začíná (2018)
naprosto originální, skvěle zpracované a velmi zábavné ♣
Rudá volavka (2018)
vynikající špionážní drama - nepřehledné, temné, surové a famózně zahrané od J.L. ♣
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
velmi netypické, kompoziční a pozitivně překvapivé ♣
Station 19 (2018) (seriál)
nereálné, přespříliš gray´ské, genderově a jinak vyvážené, ale přesto poměrně zábavné ♣
Stav ohrožení (2018) (pořad)
Konečně dobře zpracovaný pořad o mimořádných událostech, které nás mohou denně potkat. Zatím (do E04) i bez větších odborných chyb. Super! ♣
Tomb Raider (2018)
vizuálně hrozné, herecky průměrné, ale scénář slušný ♣
Zrodila se hvězda (2018)
vnitřně energické a suprově napsané, zrežírované i zahrané ♣
Bába z ledu (2017)
lidské, jiné, tak nějak aktuální a úžasně zahrané od Z.K. i P.N. ♣